Overkill


Studenten närmar sig med stormsteg. Vad händer sedan?
Ska man försöka sig på att arbeta ett år ?
Ska man börja studera vidare, vad ska man isåfall välja för ämne?

Jag skulle kunna tänka mig att studera skulle antigen vara Tv-produktion eller något i stil med fritidspedagog.

WHY?
  • Tv: För att det är ett intresse som ligger mig varmt om hjärtat. Att få skapa något som människor vill se på. Det är det som får skolan att vara en rolig plats att vara på. Jag vill lära mig mer och bli bättre för att sedan äga ut alla MOHAHAHA.
  • Fritidspedagog: Efter att ha varit ledare på 3 x 2 veckors läger med 15 åringar så vet man väl ungefär vad man slänger sig in i. Att få leka runt men samtidigt kunna prata om seriösa saker är lite utav min grej. Barn och ungdomar är helt enkelt härliga!
Egentligen är det väl dessa två saker som jag bedriver mest på min tid. Är jag inte i skolan så hänger jag på Karmel eller spelar musik.

 

 

 

 

Eftersom att jag inte är säker någonstans på vad jag vill göra med livet så tror jag att arbete är vad jag får försöka mig på. Att resa och filma hade varit mina drömmar. Men då måste man ha pengar!

100 dagars festen @ Corona. HE SCHMÄLL!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0