"My 15 minutes of fame"

Jag försöker vara duktig och göra grejer som måste bli klara. Jag är nästan klar, känns som 10000 ton tunga stenar lyfts från mina axlar.

Imorgon har jag ett besök på vårdcentralen i Hörnefors. Det ska bli intressant.
Sen bär det av till skolan och Valhalla för att lyssna på SYOsarna om högskolor och universitet. Bra erfarenhter.

Ikväll har det varit repitition till ett litet spel som skall visas om en dryg månad. Kan återkomma om det i ett senare inlägg. .

Min snälle mor håller på att kläom min soffa i mitt rum. Blir att byta ut en del blåa grejer till svarta istället. Mitt rum har varit blått.. Fööör blått innan. Kanske pyntar ut några bilder på hur det blir senare.

Annars hoppas jag att du seglar på i en bra gemak och håller koll på alla linor och segel. Men om du freestylar och skrattar medans seglen far åt h-vete och båten går på grund (Mimmi style) så är det helt OK det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0