Men ja sjunger ändåååå

Hårt arbete med tjejerna från 2:nd Vint UF idag!
Fler smycken, hemsidan, prissättning. Ja det är många bollar i luften!

Nu är det officiellt SPORTLOV people! och HoM brings all the bad boys to town.

Imorgon är det 80 år kalas hos mormor. Det kommer bli trångt men trevligt i hennes lilla lägenhet. :)

Har även kirrat massa sladd till datorn, tvn och ljudprojektorn så nu kan jag vara asball och se på film och spela SNES med fetaste ljudet.


Min 9 åriga bror har "läxat" upp mig. Och Julia ringde för att berätta att hon ville ha med mig på X3M.

Ja det var min fredag i stora drag. Hoppas alla har en awesom helg och det bäste lovet!
AAAAAAAAAARIBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0