"It's a longo taleo buta small part of it would be mesa... clumsy"

Den ständiga kampen, eller man kan också kalla det underhållning, är när jag och mina syskon börjar härma olika karaktärer, inte helt sällan från Star Wars.

Den ständiga strävan är att uppnå Chewbaccas grymtanden, vilket inte är helt lätt.

Några populära quotes:

Star Wars
RD D2 : "WAAAAAAAAAAOOOOOOOooooo"
Jar Jar Binks: "aaaa, mesa... clumsy"
Yoda: "Yoda you will meet, but first we'll eat, IIHIHIHIHAQIEIEIA"

Svanprinsessan
Polle: "Du borde skriva en bok, hur man sårar kvinnor med högst fem ord."
Sprutt: "Jag kallas Sprutt"
Jean-Bob: "Alltid när jag har bråttom så tar jag med en sköldpadda. "
Sång: "AKTA, ANKA"

Snövit (inte Disneys utan Legenden om Snövit & de sju dvärgarna heter den)
Toker(kan prata i denna version): "SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVIIIIIIIT! "


 
Vem är inte lite avis på Chewis imponerande hårväxt? ... Kan ibland känna en viss conection med Jar Jar Binks


Polle, Alberta och Kammarherrn från Svanprinsessan.


Här är då en bit från Legenden om Snövit & de sju dvärgarna. Finns inte mycket att hämta från Youtube.



Här är låten från Svanprisnessan då de sjunger det bryktade AKTA ANKA stråket



Tar med en till Svanprinsessan låt (från 2:an Slottets hemlighet).. FÖR JAG HAR POWER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0