Wow dooog

Igår skulle jag stämma gitarren. Så jag behövde en tång. Vars hittar man tångar? Jo ute i min fars garage.
Jag begav mig ut i djungeln.
HUR skulle jag hitta en tång här?! Det är omöjligt att förklara hur det ser ut där. Men om jag ska försöka såå:
Skräp, högtalare, datorer, gammbil, ölburkar, sladdar, skrot, penslar, verktyg, annat gvaaal.

Det värsta är att jag känner igen denna röra.. HMMM... Vars har jag sätt detta? MITT RUM. JUSTE. ;)


Ett exempel på hur mitt rum kan se ut. Detta var ungefär ett år sedan. Har möblerat om sedan dess.

Jag började att fundera på vad min far egentligen gör där ute i sin fristad.. Känns ganska misstänkt att han steker sig ut dit, knäcker en bira och lyssnar på musik.. Och sedan pillar på med någon manick. Men blir något någonsin klart.. HMM.. Varför känner jag igen mig här också?!?!

Nu är det viktiga saker på G. 70% seminarium snack.
heeerå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0