Varva och rädda världen som en superhjälte



Det är sjukt hur taggen kan vända. Hur luften bara kan gå ur en. Hur dörren till verkligheten åker upp en tväris. Jag kastar mig efter hantaget för att dra igen. NEEEHEEEeedu din lilla luuring, mig lurar du icket! Tänk om man hade en kraft att man kunde stänga ute allt som får en att bli trött och ledsen, läxor, tråkiga tankar osv. Det skulle vara min superkraft!

Taggen att spela R&C hela helgen är mer befintlig än vanligt. TÄNK. Att bara sitta och spela tv-spel som man inte tröttnar på, så gött, så lätt. Aaaaaa. Det vore mina drömar; att försvinna in i en digital värld där jag ska rädda världen och har hur många chanser som helst och kan se hur galen ut som helst!

Imorgon ska jag se Avatar. Du vet, den dära filmen med blåa gubbar.
BLÅ BLÅ BLÅ är mössan på mitt huvud, BLÅ BLÅ BLÅ är allting som jag bär, allt som är BLÅTT det tycker jag är vackert till min lilla vän AVATAAAAAREN.

Mitt Game Face! hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0