If you can hold on, hold on!

Varför ska allt gå i baklås?
Magen vänder sig ut och in. Skoluppgifter och andra saker snurrar på som vanligt inne i huvudet.

Stannade hemma från skolan idag. Vad är det för mening att gå dit om ändå inget fungerar. Om jag inte orkar lyssna. Om jag bara går runt och har ont i magen.
Imorgon ska jag iallafall fara tillbaka. och jag sätter 100 spänn på att vi lär få en ny skrivupg.

- Text om Fundamentalism, sekter,  500-1000 ord
- 70% seminarie till UF/PA100
- Etik och Livsfrågor - Intervju om yrkesetik
- Hemprov - proejktledning och ekonomi
- Analys av Spotify + Last.FM

Borde jag kanske dela med mig av något positivt?

Jo, på sportlovet bär det av till Boda Borg med Karmel - the ledarskola.
Har gjort lite research, verkar vara en viss Fröken Blomberg som man ska se upp för!
Får se hur det blir när självaste ghost busters intar borgen! HEHE

Nu ska jag försöka påbörja en fundamentalism text. Ska vara lagom satsig och låna Jerusalem på DVD från biblioteket så jag har någon aning om hur det slutar!

Å JUSTE.. Wolfmother är klar för P&L. En härlig tanke. Dock stora drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0