Life Will Smile For You

Det har varit en normal och vanlig dag. Vilket bara det är fantastiskt!
Bra dag i skolan. Trevliga möten.
Jag har nog varit en glad människa idag.

På Carlings idag:

Mimmi: - Ja jag hade väl tänkt att köpa den här tröjan.

Killen bakom disken: - Jaha, det tänkte du ja, men jag får inte ta betalt. Men de kommer nog snart, de gillar att ta betalt.

M: - Jaha, så du står bara här för att vara lite ball?

KBD: - Hehe, joo.

*Väntar*

KBD: - Ehh. Du har inte sätt en sax?

M: - Haha nää. Jag brukar väl inte hänga här lika ofta som du.

KBD: - Haha, nja, jag tappar ju bort den hela tiden. *tittar ner*.. ... Åh den var här på golvet!


KBD var en trevlig kille. Ja de må jag säga. En såndär guld värd konversation som får en glad resten av dagen. Det gillar vi!


Dessutom har jag fyndat! Dock var det inget som jag direkt sökte. Men det är alltid bra med lite nya kläder i garderoben. Det har varit för få uppdateringar den senaste tiden...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lyckas aldrig ha asballa konversationer med asballa carlingsmänniskor. Jag är rädd för dom. En gång så ljög jag för en kille på carlings att jag skulle köpa en julklapp åt min syster. Jag har inte ens en syster. Anledningen var att jag kollade på kläder åt mig själv i juletid - vilket ego! Sedan frågade han om jag var ute efter en julklapp. Inte kunde jag väl säga att jag tittade åt mig själv..

2010-03-03 @ 17:23:35
URL: http://frissie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

haha. åhh! men jag förstår dig ändå! Jag är rädd för de som jobbar på Carlings jag med!.. DE är ju läskigt coola..

Men den här killen som snackade med mig var inte som de stora tuffa.. Utan han var mer mysig och snäll!

2010-03-03 @ 21:25:07
URL: http://vagahakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0