Stone Cold Crazy

Ballonger + ungar = KARRRNEEEVAAALEEEEE

Skulle hjälpa till med konfirmandgrupp idag + läsa en bön. Alla fick ballonger. Ungarna freaka lös och det ballade ur totalt. haha.. Roligt var det!
Intressant att träffa konfirmandgruppen. Ska bli mer intressant att se va he kan bli åå dem ;)


Mimms.. Imorse. Med Star Wars t-shirt


Gamm Yamahan. börjar bli lite småsliten. Har blivit mycket spelade på den den senaste tiden. Elguran har fått ligga stilla. Anledningen är främst att låtarna jag helst spelar nu är roligast på akken. Dessutom kan jag ju bidra med att undvika onödig elkonsumtion i dessa tuffa tider.


Har några låttips som jag tänkte dela med mig av! Take'em or leave'em
Det är mycket blandat. har inte lyssnat sönder alla, därför kanske jag inte har den bästa förklararingar på alla. Dessutom har jag ingen tid för att dra en längre sammanfattning.

I Don't Wanna Be - Gavin DeGraw
Är nog många som känner igen denna dänga. En go kille med bra röst; kan nog snabbt tänkt liknas lite vid Kravitz?!

DARE - Gorillaz
Nya partylåten enligt mig. COMING UP. Lyssna bara!

Hold On I'm Coming - Sam & Dave
Hahah jaaa. Lite blås. klart och betart!

It's Like That - RUN-DMC
Old-school hip hop. Tungt!

So What - Miles Davis
Jazzigt! Kan man glassa till.

Battlefield of Love - Lenny Kravitz
En go låt helt enkelt. med härlig riff.

Homecoming - Kanye West
Chris Martin sjunger på refr.

Personal Jesus - Johnny Cash
Underbar Depeche Mode cover Cash! Go gitarr, piano, stråk + rösten. 

Heartbreak Warfare - John Mayer
Den har en goo början, go hela vägen. Tragiskt mysig. Den tar på mitt hjärta. It's a HEAAARTTTTT. HEARTBREAK

Crosstown Traffic - Jimi Hendrix Experience
Mannen, myten, legenden. en äkta tv-programs låt. Go ä den!

The Deepest Blues Are Black - Foo Fighters
Klassiskt FF ballad, lugn och exploderar.

Can You Feel The Love Tonight - Elton John
Kärlek i luften. Sir Elton John, man behöver inte säga så mycket mer. Alla känner nog igen den här gammdängan från Lejonkungen!

Something About Us - Daft Punk
Lagom skön, mysig. Har text, inte vanligt på DPs låtar. heh. Men den har gött budskap.

Kickstart My Heart - Mötley Crüe
Får en att vilja spela gitarr och sjunga/skrika. OHHH YEAAAAH.. Full volle in the car. Ja tack!

Good Luck - Basement Jaxx
Har alltid i mina drömar tänkt att de sjunger Guldlock. Nice punch lady!

Natural Blues - Moby
Den är läskig på ett bra sätt. Skum "Don't nobody know my troubles but God"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0