How come the only way you know how to get me,,

F U N D A M E N T A L I S M

Ja.. Det är meningen att jag ska skriva en uppsats om detta. Jag vet inte riktigt hur man ska lägga upp hela grejen. Ska det bygga på fakta, egna tankar, ska man diskutera något speciellt?
2min senare
HEHE.. SMART TJEJEN .. Kolla PM:et... TACK . nu vet jag!

Jag är inte så sugen på läxor. Bara för att det är just en läxa. Jag är SÅ rebellisk ;)

Kollar jag in mitt lilla schema framföver så steker jag hyfast hårt ändå. Därför kan jag gott göra lite nytta och skriva ihop något på någon av alla uppsattser. *finns ju så många att välja mellan, fåååsee vad ska jag taaaaaa?*

Fredag

1 dag full av M-TV. Redigering av modevisning? Träna studioinspelning?

Lördag

Vem vet vad som händer då.
Kväll: bokad som chaufför.

Söndag

G-tjänst, semlor och hetastolen

VECKA 7

APU: @ Midgård med MTV pimp'n'hoes

Powertrip - Monster Magnet
Space Lord - Monster Magnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0