Tecknat på riktigt.



skööön!


Har jobbat lite med en artikel om frimurarna. Men det slutade med att jag började söka musik på Spotify. ska nog försöka få ihop lite mer på artikeln och sedan sova. Det är ju så fruktansvärt skönt att sova! Har ett extra element i mitt lilla rum hemma hos pappa, så nu är det varmt och mysigt. Man vaknar inte alldeless förkyld. Har inte sovit såhär bra på länge!

Jag har puttat bort alla dåliga tankar från mitt system. Jag tänker påtok för mycket. Det gör att jag får ont i magen av oro och funderingar. Nu faller jag bara. Vet inte vars jag kommer landa. Men förhoppningsvis i en varm famn.

Prinsessan och Grodan på bio imorgon. Det blir en fin dag. Jag har smygtaggat min outfit hela veckan ^^ Hoppas den blir bra hahahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0