siesta in fiesta

Är väldigt taggad på att visa vårt tvprogram nu nu nu. Vill se och höra vad folk tycker om det. Vi har arbetat med detta i flera månader. Höll på att kasta in handuken flera gånger då jag gjorde vinjetten. Prefektionistan kommer fram. Tur att Jonas tål lite sur och pms haha. Jag märkte fel efter fel. Återgärdade, och tillslut vart jag och After Effects bra kompisar och jag löste uppgiften. Hoppas folk tycker att den blev fin. Annars SMACK.

Snart är det helg. Så himmeluskens nice price. På lördag äre Part-A. Första gången sedan 9 Januari. Känns som evigheter sedan. Kanske blir min första improshow på söndag. taggat!

Hade en åthelvetes dröm inatt. De får mig att bli ledsen.
Jag har en person som jag måste snacka med, vet inte vad jag säga säga. eller hur, men jag måste bryta tystanden. Tystanden gör mig ledsen, förvirrad och klyven.

Jag har inte mycket annat att säga. Förutom gött med guld i stafetten igår! GO GRABBS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0