Shit Pommes

Vad jag älskar mina vänner.. Ni är luft och vatten.
Musiken som strömmar ur högtalarna får hjärtat att slå volter.

Skönt att ha nått ställe att skriva ur sig allt på. Jag låter det hellre vara sagt än instängt, även om ingen läser; är det kvar inne i mitt huvud blir jag galen.

Jag blev nyss nedslagen av,, jag vet inte vad. Sanningar. Saker. Jag vet inte.. Men det känns bra, men samtidigt lite spännande.

Framtiden ligger för våra fötter. Ta tag i repet innan du faller. Om du vill ha hjälp så finns en hand här och väntar.


Kommentarer
Postat av: Nutty Princess

jag läser alltid din blogg! :)

2010-02-05 @ 20:02:57
Postat av: Mimmssszzzz

haha alright nutty!

2010-02-06 @ 14:29:03
URL: http://vagahakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0