Problemas med GPSn

Jag och drömmar är en match in heaven.

Härom natten drömde jag att jag körde bil. Jag kommer fram till ett T-kors där det är högerregeln och tänker att jag måste sakta ner farten för att det är så halt ute. Bromsarna fungerar inte och jag måste svänga åt höger för att det är bilar till vänster. Jag sladdar ut på vägen och det är även en bil där till höger. Jag snuddar.. JA snuddar (det blir inte en skråma) den andra bilens bakdel. Jag tänker "aaa det är luuugnt, ingen skada skedd"..
Det var inte så lugnt.. Ut ur bilen kommer Carola Häggqvist och är rasande arg och anklagar mig för att förstört hennes GPS.. TARE LURRE VAA... Vars sitter din GPS?




Vars sitter min GPS? Vilken väg ska jag ta? Snart är skolan slut och studenten nalkas..
Upprymd men rädd på samma gång.
Den frågan tar vi en annan dag baby. Idag handlar det om andra saker.
Har 7 flikar i min webbläsare som handlar om Frimurarorden eller Tempelriddare.
Hur det här slutar.. Det får ni se i nästa avsnitt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0