It may not be the right one, it may not be the right time.

Something About Us - Daft Punk

Såg Prinsessan och Grodan igår. Jag hade inte några förväntingar på filmen. Men den var inte vad jag trodde att den skulle vara. Trailern luras! Det gillar jag! Det var sjukligt fint, jazzig, rolig, bushig, hade ett budskap. Skulle vilja se den på engelska! Vissa låtar satte sig. Dock så skulle den ondes låt ha varit mer ond och mer Scar / Rasputin!



Idag så vaknade jag vid 10. Har skottat fram min parkeringsplats till min bil (igen). Vallen runt om är ungefär i samma höjd som mig nu. Börjar bli lite små jobbigt att få över snön hehe. Sedan fortsatte jag vara flitig och städade mitt rum. Så nu är det fint! En stor hög med gammla kläder åkte äntligen ut ur rummet (har legat där i 1 år nu). Haha. Jag borde städa oftare, det är inte så att det är speciellt jobbigt egentligen. Jag bara skjuter upp det.


För er som inte vet så kan man ta bilder på synoptik. 
 
hashahah lagom läskiga tjejer?!?!?


Dagens musik skulle jag säga är Gorillaz och Daft Punk. Listen to them guys!

Dags att plinka på med guran. Blueees määän

Kommentarer
Postat av: julia

hahaaha.... den där bilden är allt för otäck!

2010-02-06 @ 17:53:38
URL: http://juljuzz.blogg.se/
Postat av: Clayton

HEHEHEHEHEHEH

2010-02-06 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0