En varm k(r)opp

Avatar va en bra film. Faktist superb! Något att se helt klart! :)

Det är som bekant kallt i vårt land. -18 är inte å leka med. Därför har jag tillbringat mestadelen av denna dag i min säng och börja se om True Blood säsong 1. Fyra avsnitt har jag betat av hittills.
Taggen inför sommarn är så befintlig:
1. -18 är inte drömmarnas värme.
2. Sookie med sina sommarklänningar får en att tänka SOMMAR OCH SOL
3. Att kunna klä sig som man vill, slippa jackor och frysa om tåssingarna.
4. Slippa frysa varje gång man ska försöka sova, och halv svettas när man vaknar.
5. Huden slipper bli torr, narrig och kli'ig.


Bill och Sookie i en av sina fina sommarklänningar.


Nu ska jag kolla på tv eller se mer True Blood.
Hoppas på god sömn inatt. Hela veckan har varit den sämsta på den punkten.
Snart är helgen (redan) över.
Men nedräkning för nästkommande lördag börjar snart!

ROCK ON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0