Balansen vettu

Åhå! visst hade jag rätt alltid!
En till upg som har med APUn att göra. Tyldigen ska vi få en engelskaläxa också.
Men det är så de är. Man ska arbeeet å sliit å sen hem åå laga maaat. åseen plugga.. Det är inte lätt altså ;)

Har varit en bra dag
En ganska mega bra dag
Mitt hjärta är tillbaka på en normal rytm. TUMMEUPP!
Stressen lägger sig lite nu..
AOOO andas tjejen.

Aja.. 1 månad utan ordinarie lektioner. Det är inte helt fel det heller säger ja bara.

Och det är ju bara några månader kvar sedan springer vi ut tjejer och killar.
ARBETSLÖÖÖS var namnet!

Aja.. Livet är på en hyfsat stabil nivå nu. Håller jag mig kvar här så är jag nöjd ett tag till!

Dags att krypa till kojs som man brukar säga.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0