Are you with me robots?

Satt på skolan idag, då kommer det fram en städerska:
"Ska inte ni passa på att vara hemma nu när ni är lediga?"
Vi: "Hehe,,, näää vi har APU, så vi måste vara här när alla andra är hemma."

Påväg mot SVT mötte vi ambulanser, körde om min körlärare som såg lite arg ut "vad gjorde jag för fel" tänkte jag. Väl på SVT träffade vi en trevlig bildproducent som visade oss till rummet där alla gäster till tv-programmen brukar steka. Det var ett roligt besök! De har en sick studio, de har sick utrustning, de har taket fullt av lampor. Vi blev ännu en gång avis på deras studio.
Påvägen hem gav en gubbe mig fingret.. Det var hans egna fel att han inte kan köra i rondeller... Antar att det inte är så man ska tänka, jag skulle väll ha fattat att han inte kunde det och att jag skulle ha stannat. Men jag har varit så snäll på andra sätt idag. Bara att jag tog bilen imorse för att skjutsa oss till SVT.. Jag stannade för en blind som skulle gå över vägen. Sen har jag säkert gjort något annat snällt :)

Efter skolan har jag spelat Ratchet and Clank 3 Up Your Arsena.
Det är lite småklurigt. Men nu har jag köpt bättre sköldar! YEAH

Istället för att ploppa in en bild på R&C så kan jag visa soundtracket från filmen, som görs av Courtney Gears (Britney Spears wannabe)

 

 

Nu är det dags att kolla in Skavlan och Knesset! (Kristian Luuk med håår!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0