Ta inte i lilla du.

Arosfortet igår..
SNUTTKALAS ägde ut alla..
punkt.

Snart är det fetveckan! Altså veckan då fettisdag äger rum... fika buffé på starz?!? hehe antagligen..

Är riktigt taggad på en kopp rykande hett kaffe och bagge från Kaffan.. Men hur lätt är livet när precis alla vill samma sak och bildar en fler km lång kö?!

Idag bär det av till Östra med statvi och kamera för andra gången. Dokumentären kommer att bli hur bra som hälst. OH YES!

Jag gillar tanken lite för mycket att våran informationskampanj är beställd av Ywonne och ska handla om Tobaksfriduo och Tobakensbarn.. Några steg före..

- På Torsdag är det redovisning av London,, måste arbeta med ett litet bild/ljudspel.. Måste bara få alla bilderna!
- På fredag har I taket lyser stjärnorna premiär på SF. We'll be there! hehe. ´Julia & 'co har taggat lite för länge.
- På lördag kan det bli en andra episod på förra veckans gofest. Förväntningarna är höga. Men man får inte sätta ribban för högt så man blir besviken,, jag menar det är svårt att toppa Pernillas 18 års fest! ;)
Men samtidigt så styr vi så tjurjävulskt att det inte riktigt kan bli tört.

Och varför sitter jag och bloggar på lektionen?.
Ja för att jag känner att min tid inte räcker till annars. Har en massa andra saker som går före bloggandet (haha det ÄR sant ;) ) gitarr, arbeten, bildspel, dokumentär, städning, läxsläsning, Dvärgen, ledarutb osv


Argos & Eastone
 
Fredag 23/1-09 @ Berghem

Kommentarer
Postat av: jossan

Åhh, guran!

Hahaha, älskar partybilderna!



Peace

2009-02-01 @ 12:40:53
URL: http://www.josefinjohannesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0