Nu är det jul igen

Andra Advent har just nalkats. 2 veckor och 2 dagar kvar till julafton! Mysigt.
Dock vet jag inte om julefriden infinner sig ännu. Tre uppsattser (minst 3 sidor långa) i Naturkunskap, Engelska och Etik. Men det går faktist ganska bra. Inbillar jag mig iallafall.

Jag har funderat på vad jag ska göra för att känna mig lite mer julig.
  • Julsånger? .... NEEJ. Inte julsånger. Luciatåg hit och tomtar dit. Jag besitter ingen änglaröst! Jag kan INTE sjunga julsånger... Därför tycker jag inte om dem så speciellt mycket heller.
  • Leka i snön? ... Nä juste.. Det finns ingen snö.. Hoppas vädergudarna skärper sig.. 2 veckor kvar somsagt.
  • Se julkallen... Men det går ju åt h-vete så att säga :) missar 7.15 sändningen (går ut/sitter på bussen). Glömmer den senare sändningen. Ids inte kolla på datorn.
Ja vi kan ju säga att jag misslykats med dessa.. Dock har jag några punkten som jag tänker kan få mig på juligare humör!

  • Dricka glögg. Ja glögggg. I alla dess smaker. I år har jag provat på hjortronglögg. En riktig goding!
  • Skriva öskelistor. Vad ska man önska sig i år? Min lista domineras i år av album och gitarr grejer.
  • Baka pepparkakor. Finns det något mer krativt bak än pepparkakor? Jag har taggat upp mig med ideer som att göra Luke när Vader skär av hans hand osv. Ja. Pepperkaksbak!  + ädelost och hjortron!
  • Julbord. Nästa vecka vanskas julbort på församlings. 3:dje året irad (om jag inte räknar fel) 3 års jublieum! MMMMHMMMM
  • Risala malta. av mormor.. MMM .. gossi mummsi!
  • Lussebullar
Ja vad ska jag säga.. Maten tar över! Julmys 2000!




Kommentarer
Postat av: julia

alltså ris a la malta.... så jävla mycket jizz!! får typ gåshud, hahah. och jag tycker fortfarande att du går över gränsen när du vill ha både hjortronsylt OCH ädelost........fick gåshud igen.. fast inte av välbehag!

2009-12-08 @ 20:47:21
URL: http://juljuzz.blogg.se/
Postat av: Mimmss

JIZZ

OCH JIZZ

2009-12-08 @ 21:15:28
URL: http://vagahakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0