Julavslutning

YO MACKA FLOOW DOUUGH

Den bästa julavslutningen! :)
Länkar till Youtube senare,, Mixer filmade och skulle lägga ut!

Så underbart skönt med jullov och inte en läxa! Snö på marken, kallt överallt men värme framför spisarna.
Igår var det Julgård på Midgård. Mysigt! Satt ute i Amfiteatern eller "monkeycage" som man också kan kalla den och lyssnade på historier av Teater 2:orna. Det var kallt, 15-20 minus. Men med filtar och glögg höll man värmen.
Ikväll är det den årliga glöggkvällen på Norråkern. Så nu fylls termosarna på med glögg, pepparkakor läggs på fat och skålar med jultomtar placeras ut. Med glöggkväll kommer också paketleken.. Spännande! har köpt Michael Jackson albumet BAD och slagit in. Vem vill inte ha MJ?!

Har spelat Super Bomberman och Teenage Mutant Ninja Turtles Tournament med Mathilda... Jag vann faktist en del matcher, vilket gör mig mycket stolt!

Mamma kom nyss förbi "Är det Gorillaz?".
haha jag gillar att hon har koll ;) hehe 

I helgen ska jag softa hemma själv. Blir nog lite ridning och resten blir en överaskning. Eller vänta. JULBORD, ta mig tusan! Jag ska rulla hem! 

IS SHE REAL IS SHE?!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0