Givakt!

Tjao allesss klar kommisar!

Har nyss tagit ut kakor från ugnen. Fika imorgon på skolan. mysigt!
Innan baket svängde jag förbi kyrkan för att kolla in årets upplaga av Luciatåget. Fint!.. Drog en repa förbi TTTT, klappade gullig gycke och kirrade grejor. :)

Nu ska jag nog bara gå och lägga mig och sova. Är helt slut i skallen, av någon konstig anledning. Ska bli grymligt skönt med ett 3 veckor långt vinterlov. Ahh!

Nu är det lite snöstorm ute. Äntligen kommer snön! Hoppas den stannar kvar bara så det blir någon slags julefrid!
Jag kan känna att lyckan smyger sig på. Det är skönt att känna sig upprymd och glad. Jag gillar inte att känna mig nedstämd längre. Det är så underbart att få vara omringad av så fantastiska personer som lyser upp tillvaron!. Vill alltid bara hänga runt med er för att det gör mig så glad och lycklig: vänner, klasskompisar, ledarskolan, familjen osvosv. Ni kan alla känna er träffade vissa mer än andra! :)

Märkte igår att det inte alls var någon fel med mig och växelspakar (iaf inte när jag körde morsans bil). PJOOO. känndes skönt!.. Gillar faktist min lillaskruttiga Quarkomobil. Får lov att knäppa några bilder på den nåndag. Den ska ju pimpas också lite hade jag tänkt.

Nu ska jag försöka gå till sängs som sagt. Har sovmorgon imorgon (händer inte ofta!). YAAHO
Men hare så juligt så länge! Vi hörs HO HO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0