Get ready!

Det är nu det gäller.. Jag har bestämt mig för att dra ut i "krig" aka mellandagsrean.
Okej krig kanske var att ta i, jag har aldrig riktigt vågat mig ut dessa dagar förr. 
Taggar tar i trä med Coldplay. KRIGARE från England, detta land!!

Har bestämt mig för att skriva en "det jag behöver-lista" och en "det jag vill köpa-lista". Mest för att få perspektiv och kanske (troligen inte) förändra min slutsliga inköpslista. Hade jag varit en "riktigt" bloggare så hade jag förståss satsat i photoshop. Men ofc så är stygg och gör inte det.. Vi har bara en dator till internet och där finns bara paint, och jag hatar paint.. SÅ he blir int ååå!.

DET JAG BEHÖVER
Underdelar, iform av tights
Underkläder, behövs alltid!
Bikini, det kan vara kul att ha nått som är samanhängade?
Vinterskor, jag bor i Västerbotten
Vinterjacka, jag bor fortfarande i Västerbotten
Ansiktskräm (det jag egentligen behöver är att sluta äta choklad)
Isskrapa till bilen, vars tog den som mamma gav mig vägen?!?!

DET JAG VILL KÖPA
Nitarmband, behöver ingen förklaring.
Foo Fighters nya alle, en tvångstanke jag har
Tights, man blir nästan bortskämd, inge kläm i fläsket perf!.
Nya Converse, med höga skaft, en dröm jag har. Men de går alltid sönder.
En cool T-shirt/linne
Mysigskjorta. Mys och shooorta i samma ord!
Något party, kan va bra om man ska partaja!
Balla örhängen, bling bling!

Som ni ser (främst jag) så är det inte mycket som matchar på listorna..
Dock tights och ansiktskräm blir nog deffinitivt köpt.. Fast mormor hade tjackat tights på H&H.. Men om man kommer över några roliga så, why not!
Mysshoooortan hamnar också i korgen om jag hittar någon, får lov att smyga runt på killavdelningarna HE HE HEE
Okej allt på min "det jag vill ha-lista" kan lätt hamna i min korg om jag hittar till ett bra och resonabelt pris. Jag har faktist fått lön och lite pengar i julklapp så då kan man unna sig något!


Nu sätter jag stopp för shopping snacket. Men det kan vara nödvändigt för att få mig taggad. Då se till att jag får sömn och bra frukost imorgon så jag kan kriga lagomt bra bland galjar och galna männskor.


En flygbiljett till London skulle jag inte tacka nej till. Tänk att sitta i London Eye när det bär av. Dvs när hela himlen förvandlas till en stor palett av färger. Okej,, den kanske inte är öppen då.. Men ändå! Snart 1 år sedan vi var där.. Känns som en evighet. Men att vara bort från saker man gillar känns som evigheter, det är bara att konstatera...


GOOGLADE FRAM BILDER NJUT!

Dags att cutta där.. TAGNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0