fuckin with my mind

Drömmar om de som betyder mest.
Försvinn inte!!!

Att fastna i en snöstorm.. Inte veta in eller ut.

Jag blir helt slut i skallen. När hjärnan fryser till is och sedan tinas upp.. wooaaa trött.
Alla tankar som surrar i skallen. Säger som min bror "Jag vill bara att det ska bli lungt".. Jag "förstår" hur det kan kännas att ha ADHD.. miljoner saker som bara skaver där inne.. Inte konstigt att Alfred vill slita håret av sig när man påpekar att han glömt stor bokstav.

Nu vill jag bara sova och få slut på allt surr. inga dåliga drömmar.. Helst vakna upp  2 månader bakåt och få olyckan på sandbacka ogjord.... Niclas vår solstråle. Skicka hit lite ljus, för just nu är det mörkt. Hjälp mig hitta rätt väg.

Jag skickar tankar till alla ni som finns här inne i mitt hjärta, i säkert förvar.
Nog kan världen ta bort de som står oss nära. Men inte från våra tankar, minnen och hjärtan.
Jag tror på kärlek.
Jag vet att den finns!

Just nu vill jag fara till London och filma. Filma allt så går att filma, lyssna på coldplay, ta ett djupt andetag och sätta mig i en kapsel i London Eye. Flyyyga

Now the sky, could be blue, could be grey...


Kommentarer
Postat av: julia

Mimmi, vi far. Jag är på.

2009-12-20 @ 14:09:45
URL: http://juljuzz.blogg.se/
Postat av: Mimsaazznn

YEZZZ

2009-12-20 @ 22:22:42
URL: http://vagahakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0