KillAaaAAAaarRR

Imorse gav jag TTTT en ride to school.
Haha. chilln to the beat of the boxxx.

Hade bara en lektion där vi diskuterade meningen med livet. En rätt så stor fråga sådär på morgonkvisten. Efter lekken så brummade jag hem igen och for på ridbanan med Abadis. Mycket skritt och lite trav och tölt, men det gick bättre än vad jag trodde att det skulle, kuuligt!

Har sedan städat rummet (det var mycket välbehövligt) gjort läxor och spelat gitarr. Duktigt va?!

Jag hade tänkt att göra lite uppdateringar på musikfronten..
Vad äre som gäller just nu lixooom BAAAAAAARA..  Kollar in Last FM. börjar tro att det Spotify säger är ren och skär lögn. Som den duktiga multimediaeleven jag är så har jag lyckats peta in en lista där till höger som visa veckans artister! Kanske ska utöka med låtar också!.

Iaf musica.. I veckan har jag mestadels lyssnat på min nya cd som jag har ute i 244:an.
Tyvärr så läser ju inte LastFM av pärlan. Utan det som står på Last FM är det som jag har lyssnat på från Spotify! Ofta försätter jag mig i en slags tänkarpose och försöker tänka ut "När lyssnade jag på den här låten?!".

AJA!.. SLAG I SAKEN MUSICA! Länkar till Spotti så lyssna chicks'n'dudes!
White Blank Page - Mumford & Sons
Hur mysig som helst! 1:15 friggin moment!
Back Round - Wolfmother
Min nuvarande favvo på Cosmic Egg albumet. Sköna gittarer, sköna drummor. (är även 1:a på min mest spelade låtar de senaste 3 månaderna) Testa spela!
Wild Side - Mötley Crüe
Sex, drugs and Rock'n'Roll..! Läste ut deras bok "The Dirt" här om dagen.. PLUS att den finns med på Sunes Jul avsnittet Pulk Pappa.. HUUUH!!
Stacked Actors - Foo Fighters
Lagomt soft på versarna. Refärngerna får en att vilja freaka. Grohl, vilken man!
A Message - Coldplay
Den här låten kan få mig kär på ett kick!, Lovar! Lugn, och urartar i en explotion där jag vill dansa runt runt runt in highspeed och skrika!
How I Could Just Kill A Man - Rage Against The Machine
Lite RATM är aldrig fel! Har nyss fått upp ögongn (eller öronen) för den här låten. Hur jag har missat den förr är ju frågan.
Subway To Venus - Red Hot Chili Peppers
Funkeeey Hunkey. Space is King right.. Chili Peppers är alltid favoriter hos mig!
I Got A Man - Positive K
Old School hip hop. Får min bil att verka P.I.M.P.. Satt sig på hjärnan efter I Have A Confession. Awesome.

Så ett part låtar där!. Inte dåligt!. Bara en massa snubbar. hehe. Måste säga att min musiksmak inte är speciellt jämnställd. Finns inte mycket brudar i mina spellistor, tyvärr eller vad jag ska säga,,

Hoppas ni hittade en ny favvo låt att dunka in i öronen! Om ni inte gjorde det så har ni antagligen "fel" musik smak ;)

If You Be My Bodyguard, I Can Be Your Long Lost PAAAL!

PS
Monkey Island 1 är härmed varvat! WOOP WOOP!, Mot Le Chucks Revenge!
DS


Kommentarer
Postat av: yo

Många guldkorn där! White Black Page, Back Round, I Got A Man, How I Can Just Kill A Man etc etc :)



Jag tror att jag skulle stortrivas i din bil! Måste åka med dig snart juuh!

2009-12-16 @ 22:18:35
URL: http://josefinjohannesson.devote.se
Postat av: Mimmzzz

Sant sant!.

Men du har ju sedan en formidabel musiksmak!

YAOO! :D

2009-12-17 @ 10:10:30
URL: http://vagahakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0