Dagens tips!

Idag har jag ett tips till alla som är villiga att lyssna!
Det handlar (hör och häpna) om städning..

Jag råkade slå till min taklampa (taket i mitt rum är lågt och halvsnett). När jag försökte lugna ner den lite, genom att ta tag i den så lade jag märket till något som jag aldrig vigt en tanke till: dammtorka lampskrämen, eller vad man nu kallar den.. JA NI FATTAR..
Den var så äckligt full med dam att den förlorat sin vita färg till nått grådammigt. Okej man kan inte ser just den sidan av själva lampan.. MEN. det är såklart mycket fräshare att torka bort det som samlas där uppe.

Nu om jag hade varit en riktig bloggare. En såndär 1337 bloggare.. Då hade jag (självklart) tagit för- och efterkort på lampan, och dessutom tagit kort på papperstussen som jag torkade av den med. .. Tanken slog mig faktist (dock när jag just hade torkat av den). Sen så kom jag på att jag nog skulle vara för lat för att göra det.. Och att detta inlägg troligen aldrig skulle ha fått födas om jag skulle göra det så elit. Visst, det skulle vara kul; det var äckligt mycket damm..
Nog snackat om snuskigheter.

drygt 4 dagar kvar
dan före dan före dan före daaan.... eller vaaa?
Ja ni fattar!

hare gött! Morsss i mossen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0