BOOM BAAM BABY

Raffsa fram käket, hunger-kungen gungar in.

Har jag något inteligent att säga?.. Hur stavas inteligent egentligen? Det vet jag inte,, jag gissar på de där..


en liten rolig och fånig filmsnutt från Monty Python


Jag borde ju ändå ha något som jag har funderat på under dagen som har passerat..
JO, igår skrev jag att jag skulle spela gitarr idag.. Detta har icket inträffat under de 12 timmar som jag har varit i vaket tillståd.. Vad jag gjorde istället? Jag kollade på två äkta såkallade "tjejfilmer" (skall dock inte dra alla över en kant).. iaf Step Up och She's the Man. Man blir lite lönntaggad av de filmerna. De sätter upp stora mål som de vill nå, de når dem och får en snygg, snäll och rolig snubbe på köpet.. DAMN good work GIRLS!

Jag kan bli lite småavis också på när jag ser filmer är (tro det eller ej) att de kan prata så bra engelska. .. Faktum är väl att de kommer från engelsktalande länder. Men.. jag vill också kunna dominera det stora språket och säga komplicerade och smarta meningar med härliga ordval. Det andra faktumet är att jag alltid ska ha problem med dessa låånga kråångliga och häärliga ordval. alla de där IGI CLEATUS BAJS ORD. OSV OSV.. Men en stor eloge till mig som läst Engelska A, B och nu C ! Faktum numero 3 är att det är ynka 2 ämnen som jag läser ABC kurser på. Och det är Rörligbild och Engelska. CA-CHING! WOOP WOOP. BOOM BAAM BABY!

Med tanke på att jag inte vet hur man stavar vissa ord, många ord. Även på svenska. (Svenska lärarna har alltid sagt, ja men det är väl lite slarvfel osv). Jag har sedan förra året har tränat mig i att skriva MIG och DIG istället för MEJ och DEJ som jag använde förr. (Sv/Eng Leifs förtjänst)... oj där seglade jag iväg
Tillbaka.. Jag skulle inte vara förvånad om jag hade en mild släng av någon bokstavssjukdom. Med en lillebror med ADHD/DAMP så är det väl inte helt uteslutet? Eller?

Från en sak till en annan. GALEN SAK.
Min syster fick då Cosmic Egg i julklapp.. VAD SER JAG?! En av de skönaste låtarna, Back Round, fanns icket med på plattan.. Var bröts länken?! Vem förstörde tunggunget?! Hjulet saknar sin hamster!! Jag är förkrossad.
Men jag kan ändå vara en lycklig själ som kan klappa på Wolfmothers debutalbum där det icket finns en låt som jag inte diggar. *klapp klapp*. DET är makt!

Imorgon far familjen till Grönåker och firar nyår. Bör man sammanfatta sitt år?
2009
London
Skola
Metallica
Norrbyskär
Ledarskolissh
18år
Mimmi goes clubbin'

Många roliga minnen. Många hemska och tråkiga också.



2010 c'mon! gimme some sugar!

Antigen går jag nu och kollar på American Pie Band Camp
Eller så sover jag..
Jag borde sova.
Men blev taggad på filmen. HAHA
Sista filmen man såg 2009... American Pie. JUST SNYRRE MIMMSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0