Att varva och rädda världen

Har nyss påbörjat en ny sparning på DK1 (Donkey Kong Country)
3 bossar avklarade under 1 timmas spelande. Det  är ändå flyt. erkänn ;)



Var idag på mellandagsrean.. Måste väl påstå att jag var på den 2:A eller 3:E vågen. HAHA.. Fanns inte mycket kvar. Gjorde bara ett "fynd" på Bik Bok. En "militärjacka" oldfashiopn style. Lisa sa "en Calle-Jacka" och då fattade min mor. Så jag antar att det är det bästa sättet att förklara det på. haha (Skulle hitta en bild. Det gick inge bra)
Den kan nog blir nice nån gång på party! (som jag sa partykläder behövs!)
Annars handlade jag bara på Apoteket. Ansiktskräm, ibumetin (är man tjej så har man mens och vissa har mer otur än andra), handkräm och deo. KLART Å BETARRT

Åkte 15 bussen hem, var hemma vid 15,40. Slängde bokstavligt talat i mig mat och drog igång kärran för att skumpa ner till församlings och repa. 
Repet gick väl bra tycker jag, är ba gammlåtar så lite koll har man ju!. 

Efter repet skjutsa jag runt bröderna Tjärnlund i 244an till Ica och framåter. 

Plusar man på med DK och skottning så är det väl min dag i stora drag.. 

MORGONDAGENS AGENDA
-Rida Abadis på planen. Ska nog börja med en ny övning där man tränar framdel/bakdels vändningar.
-Spela gitarr.

Annars är det väl rätt så oplanerat.. Bror på vilket väder gudarna har lust att frälsa oss med. Skulle vara fint med mer sol! hehe

1½ vecka kvar av lovet. Halva delen har gått! PASSA PÅ OCH NJUUT!
HALVÅR KVAAAAR SHAALALALALAAA!
Taggar iaf APUn, 2 veckor med MTVarna!

Hare dill och simma sill! AAAA så rolig jag ääärrr!

MOT GODISPÅSEN OCH DK! neerd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0