Vart tog 70 talet vägen?!

Blir att skriva ett inlägg nu.
Haru APU vecka.. Altså PRAO. Är bara på skolan och gör bildspel. Det är sjukt skönt att slippa alla läxor och sånt.
Imorn ska jag bli lite av en moviestar. Får se hur det kommer gå. haha

Sitter här vid min systers dator. Den har mycket bättre skärm. JAG njuter. ÄR som att ta av sig solbrillorna typ. heh.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva.
Vi vann infokampanjen. Total lycka!
Hade Multimässa förra helgen. Gick prima!

Finns det något bättre än that '70s show.. Jag tror inte det! Skulle bli den lyckligaste flickan på jordklotet om jag skulle få alla säsongerna. Nog för att jag sätt de flesta avsnitten.. EN GÅNG TILL EN GÅNG TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0