Vad Styr Dig?!

Jag känner mig nöjd! Gjorde ett ryck och städade mitt rum idag! Blir alltid lika förvånad över vad katten släpat in.

Annars har jag kämpat mot min förkylning som uppenbarar sig mer och mer. Lite Balto, sömn och milkshake satt som en schmäck!

Som jag nämnde tidigare så var det Wild Kids final ikväll. Dessa ungar! Trodde faktist på Lejonen. Det vart en hård duell i slutet. Axel grät, Philip bet ihop. Men det blev Björnarna som fick fara till Afrika.

Idag såg jag två tjejer som var ute och gick med en barnvagn. Inte en såndär barnvagn för små bäbisar. Utan en såndär som man har om ungen är lite äldre. De här två flickorna går i 8:an. En av dem rökte.

Först så trodde jag att hon som rökte kanske var nån äldre kvinna. För.. Vilken tonåring går och röker med en barnvagn?
Nä jag blir besviken. Du är en förebild. Ingen gillar rökare, förutom de som själv röker.

Nä. Just nu mår jag lite dåligt. Känns inte bra innerst inne. Det skulle vara skönt att få sova på riktigt..



Hade tråkigt. Så jag photoshoppa lite. Se vad man kan åstakomma med lite loggor osv.
Kunde ha gjorts snyggare om man tänkt åt mer mörkare , ljusare. skuggor helt enkelt ja! Gjorde den mest för att jag varit sugen på det och ville se om jag, en vanlig människa, skulle kunna lyckas hyfsat bra. :)

Hoppas alla har haft en bra och givande helg!
Livin' just enough!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0