Låt mig uttrycka min oro!

Har borstat tänder i 10 minuter nu. Maniskt. Skummet som expanderar.
Jag gillar att få borsta tänderna såhär i min ensamhet. allt är tillåtet. Jag får dräggla på tröjan. Jag får se ut som en rabiessmittad kråka. Det är lite livet sådär.
Jag känner att jag borde sova. Men eftersom att jag vaknade vid 9 imorse så går det inte att somna. Jag vet inte vad jag ska kalla den här nya fasen jag är i.
Somna sent, vakna tidigt.
Är det någon slags blandning av ungdomar goes vuxen grej?
Ungdomar lägger sig sent. Men sover också länge. Eller hur!
Vuxna lägger sig tidigt och kliver upp tidigt. ELLER HUR!
Jag måste ha hamnat i något där emellan. Somna sent och vakna tidigt helt enkelt!
Sedan att kaffe ger mig ångest. Det är inte någon bra grej. Hur ska jag nu kunna bli vuxen och trött och kunna överleva utan något som kaffe? Jag  vet ärligt talat inte vad min kropp har för tanke...

Oj .. Nej.. klockan tickar. Jag kämpar. Jag hoppas på att få en hyfsad bra natt. Vilket jag i princip kan glömma eftersom att snoret och slämmet inte gärna INTE vill göra sig påmind om ni förstår.

Att kunna virvelvindslakta med multipla långa svärd i katapult båge med keltiska stridsrop äre inte många som kan.
Thunder is the savior.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0