Äkta kineser.

Ahhh.
Middag, efterrätt...
Ligga i soffan med byxknappen uppe.
Chillen är bred så att säga.

Läste veckorevyn. Dock så märkte jag att jag för det mesta bara bläddrade... Ja jag antar att jag läst intressantare saker.
Faktum är att jag drömde om tidsskrifter i natt. Vilket gör mig sugen på att köpa upp en affär som jag har glömt namnet på... Hmmm så intressant tänker ni.. Ja tänker jag. För då vet ni vad jag jätte gärna skulle vilja ha när jag fyller år.

You: Hi
Stranger: hi
You: were are you from?
Stranger: 和你一样
You: woot? that's like.. asia something hah
Stranger: 妈比,不许装
You: Jag förstår inte vad du säger . S
tranger: U-IBM!!!
You: Och det betyder?
Stranger: ok,i'm from china
You: ´haha .. right You: ;)
Stranger: 你呢?
You: Kan du ge dig eller?
Stranger: Kan du ge dig eller???
You: Troru jag fattar nått eller?
You: HAHA nej jag kan inte ge mig
You: Du kan ge dig!
Stranger: 妈比说啥鸟语呢
You: 妈比说啥鸟语呢

.... TIPS!
Skriv inte på kinesiska om du pratar med en Svensk. Vi kan inte änns säga deras riktiga namn på deras huvudstad.


Haha det roligaste kan ha varit att jag nyu några minuter senare började prata med en annan kines. Han var normal och kunde förklara för mig vad han skrivit.
Det sista, altså "妈比说啥鸟语呢" var tydligen en massa svordomar. Konstigt att han avslutade konversationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0