Utvärdering

Vad ska jag blogga om nu då?
Ptjao.
Idag misslyckades jag med att skrämma Tim. Jag gömde mej asbra, men sen sket det sej lite sådär.. Okej jag förstörde väll det ganska hårt. hahaha
Om jag ska lägga korten på bordet är jag grymt dåligt på att skrämma folk.. Altså sådär BUU.. det blir bara "Buuhhh,, ehh haha hej,, ehh ja ,, eh ja...".. 
Nej det är inte rösten man ska använda tror jag.. Det är att ta tag i folk och skrämma dem fysiskt på nått vis..   

Nu är det snart torsdag iallafall (tänk vad tiden flyger iväg när man har roligt (???)) Och jag taggar fredag nått fruktansvärt faktist. Det ska bli riktigt trevligt att fara till Fårskäret och leva rövare. he he he
Och att jag följer Idol slaviskt, det är ju det otroligaste.. Jag som sa att jag inte skulle det, men jag sitter där fastklistrad 1h 3 kvällar i veckan.

Nu när jag har tänkt här ett tag så har jag ju kommit på det..
Jag måste komma på olika strategier till olika saker.. Sedan skall jag utföra och utverdera! Detta kommer bli väldigt intressant!
Vad blir mitt första case?
Hmmm.. svårt att säga... Det får jag tänka på tills imorgon!

Jag måste iallafall säga att jag tycker att "Mammas nya" har blivit om ännu bättre denna säsong än den senaste...
fast ta bort Kompass och sätt in Patriks lista eller nått...
The Hills håller samma standard som alltid. Gashmani, längtar nästan tillbaka till då jag låg 3 säsonger efter och kappkörde 24/7.. Jag har iaf börjat att se Life of Ryan på sidan av nu. Får se om det är nått att hänga i granen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag har alltid velat följa Life of Ryan, vart ser du det? :)

2008-09-26 @ 22:22:05
URL: http://jennyp3nny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0