Ägges int

Nu sitter jag här på skolan i kall e-huset, tur att jag har min mys Iron Maiden tröja!
För överigt har jag lovat Christoffer att jag ska byta namn just till Iron Maiden. hahah frågan är väll om jag kommer att bli stämd ;)

Fick nyss en delikat choklafmuffin av Axelsson, vilken lyx!

I helgen var det läger på skäret. haha vi har ju för kul för att det ska få vara lagligt! Tur inte länsman var där, han hade ju tatt' oss :]

Igår på Karmel lyssnade vi igenom Death Magnetic.. den är fin, men man måste lyssna några vändor till. Mina favvisar än så länge är ju The Day That Never Comes och The Unforgiven III .. kan vara för att det är de låtarna som jag har äggat mest på Youtube. ;)
Efteråt spelade vi med vilda gester, och såklart vann jag och Linnea, med tanke på att mitt liv är ett ända vilda gester så blir man väll inte så förvånad. hahah sen blev det gruk a la skink - krig. hahah skrattade som en gris. Mmm..

Nu har jag även ett ord som jag ska sprida världen över.
ÄGGES lägg det på minnet.
Det betyder ungerfär som dryga. Som sluta att ägges med mej jag får psykbryt :)
Aja spela roll hur du använder det, huvudaken är att du använder det!

Nu måste jag fortsätta med mitt arbete
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0