Filmdag

Nu har jag varit sjuk hela helgen + idag.
Vaknade kl 06 ( jag hade ju tänkt att gå till skolan )..
Men sen såg det ut som mina blodådror skulle ploppa ut ur min kropp, så jag stanna hemma.

Vad gör man när man är sjuk hemma. Jo man glor på gammla goda western-filmer såklart!
Eller det vart bara 1 western-film, Hang 'Em High (1968).
Clintan var lika vass som vanligt!
"The hanging was the best in town. But they made two mistakes. They hung the wrong man and they didn't finish the job."

Nu är jag som sugen på mer action och cowboysare!
Blir att se Young Guns I och II när jag far tillbaka till mamma (syrran har filmerna där).

Nu blir det att kolla på The Hills.
Hay Partay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0