snorkråka

Jag som var sprudlande aktiv igår förvanldades till en snorig, hes, insöad flicka sent igår..
VA HÄNNE?

Har iallafall fått tid till att se filmer som legat på min "måste ses lista".
The Good, the Bad and the Ugly..
Kultfilm som måste ses! Fin på många sätt, för att inte nämna musiken som Ennio Morricone komponerat.
Intro (Opening Theme) och The Ecstasy Of Gold. Gåshud a lá stämning 2000

Jag har även halvtjuvlyssnat på The Unforgiven III idag.. FY SKÄMMES ..

Skulle inte Metallica kunna ta och palla sej, eller de pallar sej inte, de,, hum,, gliider...

Skulle inte Metallica kunna ta och gliiida hit och köra en värsting konsert! Jag skulle gråta av lycka och gärna slänga iväg lite för mycket pengar!

Imorn är det möte med alla s.ö.t-ledare.
och fortfarande, förbannelse på Gustav som väljer Sundsvall före Norrbyskär!
/Mimmi AKA SnorkråkaN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0