repotage start

Idag började jag och Lisa på repotaget på skolan.
Efter många om och men, och MICKE HJÄLPPP, och byta band och kamera hit och dit skit så kunde vi komma igång med själv intervjuen. Christoffer var den utvalde. han var en mycket fnissigt offer men som gärna bjöd på det ena och det andra. Fast det är ju roligare att intervjua glada människor än nån deprimerad stengubbe :)

Själv måste jag arbeta lite med mej själv har jag märkt...
jag låter ibland som en mycket bitter,, (jag hade ett exakt bra ord på det innan) fast jag (tror att det börjar på e kanske?) inte alls är så.
Aja baja, när jag var förkyld måste jag ha vart den gladaste människan någonsin... utan att jag egentligen inte änns var glad? (hum?) heh

Är man ganska småsugen på en curry - kyckling macka från Sandys kanske?! :D

Ibland blir jag riktigt glad när man ser vad lite Photoshop kan göra med misslyckade bilder.
över / under exponerade sådana tex.
tjooff med lite nivåer (levels) och klart och betaarrrt!
Att jag även kom på varför jag inte lyckades hitta vitbalasinställningen på kameran igår. haha .. nu glömmer jag aldrig!

Å nej ser ju vad tiden har tickat i väg.
Hade ju tänkt att lägga till en bild och allt (för en gång skull)
Men nu måste jag sova. det blir en HÅRD dag imorn! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0