partta?

kyckling och ris i sina skönaste former.
låt det smälta i munne och känn sältan från soyan. mumma!

Nu har återfått krafter till att arbeta med min engelska.. prov på onsdag

Profil TV. det är nog det bästa jag valt i mitt liv.
Finns det nått roligare?
jag frågar mej själv. mmmm.. njae. inte på skolan iallafall!

Vad skulle jag inte göra om jag hade en hyfsat bra filmkamera med stativ.
Jag skulle då inte glo sönder väggarna varje dag i ända.
kanske skaffat mej ett hyfsat bra liv. haha..

Var äre partaj? jag är trött på helgerna som bara flyger förbi,, vad gör man ? man tittar på tv?
nu vill jag att det ska hända nått roligt!
Nu när jag tänker efter så är helgerna ganska full med aktivitet
nu till helgen = ledarläger fre-lör
helgen efter det = Björn, Soran, Måns och Özz lörkväll.. Alfred 8 år sön
MEN SEN, 2:a veckan i oktober, then I'm ready till den milda grad.!

Imorn ska jag fara till tandläkarn. Mycket spännande! Hoppas och håller tummarna på att jag får ta bort tandställningen i oktober. 4 år är en lång tid... så 1 månad, tss, piece of caaake! give me that smile

Ja juste... inte glömma nu är det engelskan som gäller..
hade tänkt se life of ryan på mtv kl 19 . tvhoe
plus att nya the hills avsnitt har kommit sedan senast..
AAAHHH.. vad värt jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0