inte så bra

Det slog hårt i magen.
Fast det inte borde det.
jag har bestämmt mej. det är slut och över.
Jag tänker tillbaka på den där sommarn då jag faktist sket i det hela och det kändes så bra. Jag vill att det ska kännas så igen. och jag är på god väg. :) oh haleluuja!
Men samtidigt så äre en bit kvar. För jag vet att imorgon har jag ändra inställning och skiter ire och tror att ödet kommer att för ihop det som det var menat. Vilket inte kommer att hända.
Jag måste komma på en strategi. Nått som kan ta mej över det hära hindret och föra vidare mej till nya äverntyr!

Att se på tv ger mej nytt hopp. faktist.
mitt liv ska nog inte alls bli sådär som jag har tänkt.
utan nått helt annat. det känns skrämmande men ändå bra.
för på den här vägen kommer jag inte mycket längre.

vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0