HooommmeerN

Nu har jag gjort det absolut förbjudna... - diska under rinnande vatten.
Och hör och häpna! JAG LEVER!!

Idag har varit en såndär dag som man undrar varför den i hela sin frid existerar..
Inget har varken gått bra eller dåligt..

Dagens samtalsämne måste ju ändå vara superkrafter.
Vilken superkraft skulle du vilja ha?

Själv har jag inte listat ut någon såndär höjdare..
Men jag är ju Mimmi, och jag är som sagt ett vapen....
SÅÅ. Om jag skulle vara en med superhjältekrafter så skulle jag nog helt enkelt inte vara en superhjälte utan en superskurk som blasta av allas huvuden! BANG BANG - HS HS !

Chokladbollar är nog en guds skapelse. men de som ligger i mitt kylskåp är deffenetivt gjord av mej! :)

Idag fick vi lära oss ett nytt uttryck av Leif - HomerN... Inget som Mia skulle kläcka ur sej dirri..

Nu blir till att kolla lite Family Guy kanske.. Om jag inte börjar på Den Gode, den onde och den fule!
Haj partaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0