högt

Ja nu är det snart fredag!
Som jag har längtat :)

Ska nu aktivera mitt csn-kort. Undra om man vinner ;) he he he
troligtvis inte men...
Påtal om att vinna saker så tävlade jag nyss på blocket.se om biljetter till idolfinalen. hahah
Man skulle berätta om nån gång då man säljt eller köpt nått från Blocket.. Dock så har jag aldrig gjort det.. Så jag bestämmde mej för att ljuga ihop nått, men då kom min lillebror och sa att det var fult att ljuga, så det blev nått i stil med:
"Jag har aldrig köpt nått från blocket, och min brorsa säger att jag inte ska ljuga" hahaha

Påtal om pojken så är attraktiv (enligt honom) motsatsen till negativ. .. Ja nog har han saker att lära sej.

MMmm så sugen på en MacBook. Men nog har jag absolut inte råd med nått sånt lyx. Nej jag sparar ju förfult till en ny telefon.. plus måste man ha mössa och vantar nu när kylan kommer till Västerbotten!
Ja inte är det lätt att vara en fattig student som ständigt väntar på studiebidraget!

Nu om 1 vecka så är det ledarläger som gäller. Kommer bli allt annat än tråkigt.. Vi har alltid så roligt tsm i ledarskolan i Hörnefors! så de så. 

mammas nya.. är lite för värt för att jag ska få lyssna på det överhuvetaget.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0