Hår här och där

Vad är detta.
Detta påhitt, vem fick dem att tro att det här är "grejjen".
NAJ NAJ bort ska håret.
vill man inte ha hår på huvudet? Vill man inte ha nått så man slipper frysa skallen av sej på vintern?
Tydligen inte..
Nej man far fram med trimmern, och länsar skallen och sätter flickor i gråt.
Okej där överdrev jag. Men vadå, på vissa förstör det ju allt (fasten smaken är som baken). MEN Ser ni inte det själv, att ni var så mycket sötare med ett hårsvall som flyger och reflerkterar solljuset ute i vacker dag?
MEN, jag ska inte dra alla över en kant, vissa ser bra ut i rakat, såklart.
hata mej för att jag säger detta . taaaaack! ;)

Ja här är jag, Mimmi, som säger att killar gör fel som rakar bort håret.
Därför skall jag dela med mej av ett av mina favorit klipp (he he klatchigt) från HAIR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0