en rumpa två rumpa

Varför fortsätter jag att lura mej själv.
Jag är trött på mina drömmar... försvinn
Man får inte ut något av det här inget bra iallafall..

Jag förstår inte att jag tycker om det här.
Med tanke på att jag inte alls mår bra av det..



Det är otroligt vad musik och lite skriveri kan göra..
för 10 min sen ville jag gå och gråta
nu sitter jag här, har inte fällt en tår (okej jag gråter aldrig, norrlänskstyrka hah)
jag är lycklig, lyssnar på metallica. älskar livet.
Det ska bli intressant att få se vad som händer här näst.
hehhe

Egentligen så var ju min dröm den bästa på mycket länge.. en dröm som man inte vill att den ska ta slut..
Men det har den, flera gånger för mycket.
Jag hoppas att mina kompisar vill vara med mej och sprida kärlek ikväll.
JAG ÄLSKAR mina kompisar och jag ÄLSKAR helgen!

nästa vecka kommer bli plugg 2000
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0