Utmanad

När jag loggar in på blogg.se så får jag se till min stooora förtjusning att jag fått 2 kommentarer! HE HE... Så ¨jag har härmed blivit utmanad av min kära kusin Jossan att berätta lite saker om mig själv och det här är reglerna:

1. Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
2. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
3. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
4. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag älskar musik, främst från 70 - 80 talet.
2. Jag drömmer helknasiga drömmar - om princip alla jag träffat.
3. Jag har svårt att säga ord med shh.
4. Utmanar folk i saker fast jag vet att jag kommer att förlora, men jag övertalar mej själv att jag kommer att vinna.
5. Är rädd för att folk ska säga emot mej.
6. Jag skriver mej och dej ist för mig och dig
7. Är extremt överkittlig.

Jag utmanar här med:
....
ja idddddds int'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0