konkret skulle jag säga:

Att jag sitter här i min lilla säng i mitt lilla rum i Bambi T-shirt och trosor. Och jag vet att vintern knappt har tagit form... Men jag taggar redan sommar och sol igen!
Sommarn gick på tok för fort fram, som veckorna på Norrbyskär.. Aaaa snart är vi där igen älsklingar!


Snart har ännu en helg farit förbi. En vecka APU kvar. sen bara några veckor till Jullovet!
Min pappa sjunger på en gammal dänga.. Eller dänga och dänga. Tror den kom till nån gång vi spelade Ratchet & Clank. Så här går den:
Kompisar kompisar från förr, några lyckas, några dör.
Jag har saknat min pappa. Jag tycker om när han sjunger, leker och spelar spel. Min pappa är en riktig nörd skulle jag säga. Jag skulle nog kunna påstå att jag också tillhör den kategorin.  
Tror jag ska se på The Dukes Of Hazzard nu.. Har faktist sätt den 3 - 4 gånger förr.. Men jag vart som sugen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0