Krypa med blåmärken på knäna är ingen Hits for kids 20

Jag får väll lov att se mej lite beated...
Jag har nio,,, nio blåmärken samanlagt på mina knän.

Imorn är det onsdag. och då äre inte länge kvar tills helg! JAAAPPP!

Idag gjorde jag och syrran syntest på trafikskolan. Tydligen så hade jag lite dåligare på ena ögat.. Det var inte lätt allt flöt ihop :]

Gucci har tydligen ont i magen, stackarn. Men hon är lika busig för det!

Som jag sagt tidigare det här med att sälja och köpa spelare till lag....
Jag: Altså kan man vara mer kåt på Marta?
Lisa: Vadå?
Jag: Jaaamen, vad är problemet, är de rädd att Umeå ska sluta vinna eller? Kan inte VK sponsra 1miljon på nått värdare än fotbollsspelare?
Lisa: Njaa men de tycker väll om henne.
Jag: Jag tycker inte om att de håller på att sälja spelare hit och dit..
Lisa: Det saru när de spelade FM också.
Jag: JAMEN.. det var FM,,, det här är ju på rikt!


Nu ska jag se på nya The Hills avsnittet!
Och om du inte tycker om det så kan du ju alltid se på klippet jag nu ska lägga ut.
TJAAao


Kommentarer
Postat av: Josefin Johannesson

Svar; Va? Vad är felet? Det måste ha varit något som jag inte har tänkt på i alla fall...



Yes. Mina koss är paj men farsan köpte ett par AKG, grymt bra dem med faktiskt!

2008-11-25 @ 20:48:55
URL: http://www.josefinjohannesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0