Julen är på G

Hjulet har kommit i rullning igen.. Jag saknar Midgård just nu.
Fast jag vill väldigt gärna bara ha lov och slappa framför nått gött tv-spel! hehe
Idag är det galet väder ute. Jag klev i en snödriva utan att veta om det och fick en massa snö i skorna. Sen tappade jag min vante på nått mysiskt sätt inne i TVhuset. Som Lisas "pojkvän" säger "SKA DET VAR SÅHÄR?!"
Ja tydligen skare bara ägges idag...

Tyyy om 1 månad är det Julafton! Vad myyysigt! och jag hoppas jag får det jag önskar mej.. Inte för att jag skrivit någon önskelista....  Jag kan skriva en snabbis nu!

• Elgitarr
• Extern hårddisk

Eee ja det är väll det huvudsakliga... Det är ändå rätt så dyra klappar.. Men det otroligaste värkar ju vara att det blir massor med snö - vilket vi älskar!
Påtal om jul så hittade jag en överpyntad gran på Google.



CRAZY!

Kommentarer
Postat av: Josefin Johannesson

Hoppas du får en elgitarr! Det hade varit fett nice ju! Vilken sort vill du ha?

2008-11-24 @ 20:17:34
URL: http://www.josefinjohannesson.devote.se
Postat av: Josefin Johannesson

Mimmi, du har blivit utmanad! Kolla i min blogg!

2008-11-25 @ 08:34:44
URL: http://www.josefinjohannesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0