Drömmar

Den här dagen har varit smågalen..
Jag och Lisa ska nån gång fara till Ryssland.
Moskva och St.Peterburg måste upplevas + palatsen!


Kreml i Moskva


Vinter Palatset - Moskva

Det som gjorde att vi kom att tänka på det från början var främst att jag började ta upp min Animal Farm upg. Som småning om kom vi in på det intressanta ämnet om tsaren och hans familj osv. Redan då sa vi att det skulle vara nått.
Men efter vi pratade med en av reportrarna på SVT så är vi fast beslutna att en dag få stå där i de gyllene salarna och på nått vis föreställa sej hur det kunde ha vart att bo där.

Idag åkte Johan ut ur IDOL. Och för att bara nämna hans helt bortom skogrna galna fan. Haha a hon lär ju leva på det där ett tag framöver! ;)
Påtal om musik så lägger jag upp lite klipp från Svanprinsessan! NJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0