Det var ett tag sedan.

Jag har inte haft varken tid eller ork att överhuvudtaget logga in på bloggen.
Men efter att Lisa puuushaaa på så bestämmde jag mej för att bryta mitt uppehåll.

Multishowen är klappad och klar. Det var SKITROLIGT!
Baloo möter Spice Girls vart riktigt bra!


Mmm. Jag och Julia har planer på att starta en bre på rätt sida av macka blogg.
Dock har vi inte kommit till skott.
Men det är niiice.

Två gamla soldater som använder kön som lans försöker ta över nya revir har vi nu förstått. Inte nog med att de mer än gärna strycker sej mot en likt katta om natta så duger tydligen inte biljardbordet längre.
Vad jag/vi undrar är: VAD HAR DE I SIKTET? 
                                    HAR DE NÅGOT I SIKTET? 
                                    VARFÖR BRYR MAN SEJ ÄNNS ÖVER DETTA? ? ?
                                    ATTENTION HOOOOEES!!! 2000

Nej dags att inta en lååg profil och börja speja!
Som sagt så äger jag på att speja.

Jag tror att jag håll på att bli synsk.
Har faktist något att bygga detta på: 
  - Jag hörde nått i kyrkan, flera gånger. 
  - Jag drömde om att det fanns en källare under Maxim. Det gjorde det också!
  - Igår när jag gick på den gamla goda cykelbron så pratade jag med min vänninan Lisa Karlsson om att jag aldrig sätt en hund på bron. Just i det ögonblicket så kommer det en kille som är ute med sin boxer.

Jag kanske blir en trollpacka när jag blir stor. Trotts allt finna anlagen i familjen. Man har anledning att tro att min mormor har nått övernaturligt över sej.

Nästa vecka blire prao på SVT
TJAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0