Efter klagomål

Jag drömde en dröm inatt.
jaa. Jag blev straffad om jag gjorde något... Och vad det nu var som jag inte skulle göra så gjorde jag det hela tiden... Och blev just straffad.. Vad straffet var? Hugg i armen, eller nått. Det gjorde ont...
När jag tillslut vaknar så märker jag att jag inte kan sträcka ut armarna ordentligt.. nej och det gör ont.
CLAYTON. . . !

Nu sedan några dagar så är det 3:dje advent.. Snart är det lov och jag blir lycklig.!
Julafton, nyår..och massa tokigheter.

Jag står inför en liten fråga här... AMBIVALENT.
Hur jag gör återstår att se.. Jag vill inte att det ska vara såhär. Men samtidigt vill jag inte såra någon..
knasigt... Jag måste få prata med en viss person nu känner jag.

Idag kom jag på ett nytt argument varför man ska smöra på den RÄTTA sidan av mackan..
Som ni vet så lever vi i skärva (eller hur det må stavas) tider. Allt ska sparas och snåla med.. Därav ska du smöra på den RÄTTA sidan av mackan så att du sparar på smör och därav slipper köpa lika mycket smör!! ;)

Kärringen i tidningen idag som hade dragit en people-falling och bröt armen trotts att hon hade dubbar skyllde på allt... , Vägverket, Apoteket osv. snacka om i-landsproblem! Well excuuuse me princess men jag har fan en sak att säga till dej.. Bor man i Norrland så får man ta ett eget ansvar att välja vars man sätter fötterna.. Om man inte klarar av att få en snövall på garageuppvarten och gå lite på opologade vägar så ska man inte bo i här. Då ska man bo där snön aldrig faller.. Och det här gäller ju inte bara tanten utan även alla andra som bara klagar klagar och klagar.. Alla tror ju att andra ska göra ens egna arbete. Har man en garageuppfart får man ju räkna med att det blir en vall och att du måste skotta lite själv.
Bor man i Norrland får man räkna med att det kommer snö på vintern. Vi kan kontrollera det mesta,, men inte vädret. Så det är väl inte ploggubbarna/kvinnornas fel att vallarna fryser och är svåra att skotta bort?

Jag sitter i det kallaste rummet på hela Midgårdsskolan tror jag...
Min hjärna vill inte riktigt funka ändå så jag skiter i att försöka komma på nått mer att skriva.. - hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0